اجاره خودرو یا خرید خودرو

دوشنبه 28 آبان 1397
10:01
nasim


اجاره خودرو اجاره ماشین اجاره خودرو ارزان اجاره خودرو یا خرید خودرو یکی از سوالاتی است که در مواقعی خاص ممکن است به فکر بسیاری از افراد برسد و ذهن آن ها را درگیر کند که در چه شرایطی اجاره خودرو بهتر از خرید آن است. حقیقت این است در بسیاری از موقعیت های خاص اجاره ماشین راهی به صرفه تر از خرید آن است.



انتخاب بین اجاره خودرو یا خرید خودرو
با توجه به شرایط فعلی و نوسانات ارزی همگی شاهد این موضوع هستیم که قیمت خودرو های داخلی و خارجی به طرز سرسام آوری افزایش پیدا کرده اند. به همین دلیل بیشتر از قبل باید شرایط خود را برای خرید خودرو سبک سنگین کنید.

اجاره خودرو یا خرید خودرو

حال اگر شما واقعا قصد خرید ماشین دارید پیشنهاد ما این است که با استفاده از خدمات اجاره خودرو، همان مدل ماشینی که قصد خریدن آن را دارید برای حداقل سه روز اجاره کنید و با آن در خیابان های شهر رانندگی کنید. این روش بهترین راه برای این است که تصمیم بگیرید که به عبارتی آیا ماشین مورد نظرتان خوش قلق است و با آن راحت هستید تا بخواهید هزینه ای را برای خرید آن پرداخت کنید.

اجاره خودرو یا خرید خودرو در شهر های بزرگ
خرید خودرو در شهر های بزرگ ممکن است برای عده ای به دغدغه تبدیل شود. اگر شما جز آن دسته افرادی هستید که محل کارتان در مرکز شهر تهران است مانند مناطقی از جمله میدان انقلاب، میدان فردوسی که در محدوده طرح ترافیک قرار دارند قطعا خرید ماشین و رفت و آمد هر روزه در این نواحی با خودرو شخصی به هیچ وجه به صرفه نخواهد بود.

با توجه به تعرفه جدید طرح ترافیک که در شهر بزرگ تهران اجرا می شود شما برای وارد شدن به محدوده طرح ترافیک باید روزانه 368000 ریال پرداخت کنید. حال متوجه این موضوع شدید که در ماه چه هزینه زیادی را باید جدا از بیمه و بنزین و دیگر هزینه های خودرو خود بپردازید.

حال پیشنهاد ما برای شما این است که برای رفت و آمد به محل کار خود از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنید و برای مواردی مانند سفر های جاده ای و دیگر شرایط خاص به اجاره خودرو ارزان از شرکت های معتبر اجاره خودرو بپردازید.

[ بازدید : 141 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوا خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]