طرح ترافیک برای خودروهای اجاره ای

چهارشنبه 23 آبان 1397
11:11
nasim

مسئولین هر کشوری برای جلوگیری از ترافیک های شدید و آلودگی هوا دست به راهکارهای مفید و کاربردی می زنند. با توجه به این که طرح ترافیک تنها برای شهرهای پر جمعیتی که تردد خودرو و تعداد آن ها بیشتر است انجام می گیرد در کشور ما تنها تنها پایتخت یعنی شهر تهران دارای قوانین مخصوصی در این باره می باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طرح ترافیک با ما همراه باشید.

طرح ترافیک برای خودروهای اجاره ای

نحوه ی ثبت نام خودروهای شخصی در طرح ترافیک
هر شهروندی که دارای خودرویی شخصی است و یا از شرکت های اجاره خودرو، چند روزی ماشین کرایه کرده است و قصد دارد در مسیرهایی که نیاز به طرح ترافیک می باشد تردد کند می بایست ابتدا در سامانه ی my.tehran.ir ثبت نام کند. این سامانه ابتدا از شما تاریخ تولد، کد ملی و نام حقیقی شما را می خواهد و پس از تایید مانند تمامی وب سایت های دیگر به شما نام کاربری و رمز عبور تعلق می گیرد، سپس یک پیامک با مضمون کد فعال سازی دریافت خواهید کرد.

طرح ترافیک برای خودروهای اجاره ای

پس از وارد کردن رمز شخصیتان می توانید در قسمت ورود به پنل اصلی سامانه وارد شوید. پس از احراز هویت توسط اطلاعات روی شناسنامه و یا کارت ملی، سند مالکیت خودرو و همچنین بارگذاری تصویر آن ها شما موفق به عضویت در وب سایت طرح ترافیک تهران شده اید. شما متقاضیان عزیز می توانید در پنل سایت مشخصات یک تا چند خودرو را وارد نمایید و سپس حساب شهروندی خود را به میزان دلخواه شارژ کنید و از حساب خود برای خرید روزانه طرح ترافیک استفاده کنید.

طرح ترافیک برای خودروهای اجاره ای


مبلغی را که در حساب خود شارژ می کنید با توجه به تردد، تعرفه و ساعات اوج کسر می گردد و مابقی برای روزهای بعدی در حساب شما ذخیره می گردد. بهتر است بدانید طرح ترافیک در روزهای 5شنبه، جمعه و روزهای تعطیل اجرا نخواهد شد. در واقع ورود به محدوده های طرح ترافیک در این روزهای خاص برای عموم شهروندان آزاد است. یک نکته مهم که باید به آن آگاه باشید این است که دیگر فروش سالیانه و یکجا برای طرح ترافیک وجود ندارد. به صورت روزانه، با توجه به ساعات ورود خروج و معاینه فنی خودرو محاسبه می گردد.

شرایط ساکنان محدوده ترافیک
بر اساس مصوبات جدیدی که برای ساکنین در محدوده ی طرح ترافیک ابلاغ شده است، این افراد می توانند به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای تنها یک بار در ساعات اولیه شروع طرح ترافیک یعنی 8 صبح و در دو ساعت پایانی یعنی 5 عصر نیز یک بار تردد داشته باشند. شما عزیزانی که ساکن محدوده های طرح ترافیک هستید باید همانند دیگر شهروندان در وب سایت ثبت نام کنید سپس با سند مالکیت خانه و یا اجاره نامه به همراه کد رهگیری به دفاتر خدمات الکترونیک مراجعه کنید تا مدارکتان به صورت قانونی و رسمی تایید گردد.

طرح ترافیک برای خودروهای اجاره ای

شرایط طرح ترافیک در مورد خودروهای اجاره ای
برای عزیزانی که ماشین بدون راننده کرایه کرده اند، خرید طرح ترافیک روزانه به عهده خودشان می باشد مگر این که توریست خارجی باشد، که در این صورت خود شرکت برای خریداری طرح ترافیک اقدام می نماید. اگر خودروی با راننده اجاره کرده باشید تمامی امور مربوط به اخذ طرح ترافیک به عهده ی راننده و شرکت می باشد.

منابع:

[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به آوا خودرو است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]