شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

آوا خودرو

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

اجاره ماشین در فرودگاه امام

اجاره ماشین در فرودگاه امام

خوشبختانه چند سالی است که در ایران شرایط اجاره ماشین در فرودگاه امام فراهم آمده است. شما می‌توانید بلافاصله بعد از نشستن پروازتان یک خودرو اجاره ای در اختیار داشته باشید.

اجاره ماشین در فرودگاه امام ازجمله ملزوماتی هست که هر گردشگری به آن نیاز دارد. شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت دارند. شرکت‌هایی مانند یوروپ کار و سعادت رنت و چند رنتکار دیگر در حال حاضر درزمینهٔ اجاره خودرو در فرودگاه امام خمینی مشغول به فعالیت هستند.

شرکت‌های اجاره خودرو در فرودگاه امام

شرکت‌های خودرو برای فرودگاه امام در فرودگاه دارای شعبه نمی‌باشد. درواقع برای اجاره خودرو فرودگاه امام باید چند روز قبل از پرواز خود از شرکت‌های کرایه ماشین خودرو موردنیازتان را رزرو کرده و در فرودگاه تحویل بگیرید.

شما می‌توانید با تماس به هر یک از این شرکت‌ها از خدمات اجاره خودرو بدون راننده و یا با راننده فرودگاه امام آن بهره‌مند شوید.

رزرو ماشین فرودگاه امام

رزرو ماشین فرودگاه امام به این صورت است که شما با تماس تلفنی و یا از طریق رزرو آنلاین سایت‌های رنتکار، خودرو موردنظر خود را برای تاریخ پروازتان رزرو می‌کنید. متصدی تحویل در زمان مشخص‌شده در گیت فرودگاه با همراه داشتن پلاکاردی که به روی آن نام شما نوشته‌شده است حضور خواهد داشت.

البته نحوه تحویل و هماهنگی شرکت‌ها با یکدیگر مختلف است. قبل از اجاره ماشین فرودگاه امام حتماً نحوه و زمان تحویل را از شرکت‌ها را از طریق مشاوره جویا شوید که این کار باعث سرعت و صرفه‌جویی زمانتان هم خواهد شد.

انواع اجاره خودرو در فرودگاه امام

کرایه ماشین فرودگاه امام به دو صورت بدون راننده و بارانندِ موجود می‌باشد.

خودروهای با راننده می‌تواند همراه راننده‌ی مجرب و آشنا با زبان‌های مختلف در اختیار افراد متقاضی قرار بگیرد. خودروهای موجود برای اجاره خودرو فرودگاه امام شامل : پژو پرشیا، پژو ، رنو ال 90و خودروهای لوکس و شاسی‌بلند می‌باشد. البته موجودی خودروهای اجاره در هر رنتکار متفاوت است .

اگر برای بازدید از مناطق گردشگری قصد سفر به این کشور رادارید. حتماً خودرو مدنظرتان را با راننده اجاره کنید. در زمان رزرو به مسئول اجاره بگویید که یک راننده آشنا به مناطق گردشگری ایران را اختیارتان قرار دهند.

اجاره ماشین در فرودگاه امام بدون راننده دیگر خدمات این شرکت‌ها است. شما برای در اختیار داشتن خودرو چند روز زودتر از سفر خود با یکی از شرکت‌های اجاره ماشین فرودگاه تماس گرفته. از شرایط و مدارک مطلع شوید و خودروتان را رزرو کنید و در زمان مدنظر در فرودگاه تحویل بگیرید.

توصیه نهایی این است که حتی‌المقدور از یک شرکت معتبر خودرو اجاره کنید. امروزه باوجود سایت‌هایی متعدد اجاره ماشین، پیدا کردن یک شرکت واقعی که مالک خودروهای خود باشد و برای اجاره ماشین قیمتی منصفانه به شما پیشنهاد کند اصلاً کار سختی نیست.

اجاره خودرو با شرایط آسان


اجاره خودرو با شرایط آسان

به دنبال اجاره خودرو با شرایط آسان هستید، شرکت‌های اجاره خودرو دارای شرایط و قیمت‌های متفاوتی هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رنت کنیم، به همین دلیل برای اینکه بتوانید یک انتخاب درست داشته باشید و با شرایط آسان خودرو اجاره کنید، حتماً شرکت‌های رنت ماشین را با یکدیگر مقایسه کنید. ما در این راهنما سعی کرده‌ایم شما را با شرایط آسانی که در اجاره خودرو است، آشنا کنیم.

شرایط آسان اجاره خودرو

آیا مشکل شما در اجاره خودرو سفته، چک و یا ودیعه بالا است؟ آیا به دنبال اجاره ماشین ارزان هستید؟ حتماً تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

اجاره خودرو بدون چک

یکی از روش‌هایی که می‌تواند شرایط اجاره خودرو را برای شما آسان کند، اجاره خودرو بدون چک است. بیشتر شرکت‌های رنت کار برای ضمانت از متقاضی اجاره‌کننده چک دریافت می‌کنند. شاید شما جزو آن دسته از افرادی هستید که دسته‌چک نداشته و یا فراهم آوردن چک برای شما کار سختی باشد. راه‌حل این مشکل این است که شما شرکتی را پیدا کنید که بدون چک نیز خودرو اجاره می‌دهد.

تعداد کمی از شرکت‌های اجاره خودرو هستند که بدون چک ماشین اجاره می‌دهند. این شرکت‌ها در قبال دریافت چک از مشتریان خود سفته‌ای به مبلغ ارزش خودرو دریافت می‌کنند. یکی از این رنتکارها شرکت اجاره خودرو رنت کنیم است. در این شرکت می‌توانید بدون چک خودرو اجاره کنید.

اجاره خودرو بدون سند

به دنبال شرکت‌هایی باشید که در زمان اجاره، از شما سند دریافت نمی‌کنند. البته بیشتر شرکت‌های کرایه خودرو برای ضمانت سند دریافت نمی‌کنند. به این نکته توجه کنید که شرکت‌های بزرگ برای رفاه حال مشتریان خود اجاره خودرو با شرایط آسان را در نظر می‌گیرند. پس به دنبال شرکت‌هایی باشید که تنها با مبلغ کمی ودیعه و ارائه مدرک شغلی معتبر به شما خودرو اجاره می‌دهند.

اجاره خودرو بدون ودیعه بالا

یکی دیگر از روش‌های اجاره خودرو با شرایط آسان، اجاره خودرو بدون ودیعه بالا است. شما با پرداخت ۲-۳ میلیون تومان ودیعه می‌توانید بهترین خودرو را انتخاب کنید. برای کرایه ماشین با شرایط آسان و ارزان به دنبال شرکتی باشید که میزان ودیعه نقدی دریافتی آن بین ۲ تا ۳ میلیون تومان باشد.

اجاره ماشین عروس با شرایط آسان

برای اینکه خیال خودتان را از بابت مدارک و شرایط سخت شرکت‌های اجاره خودرو راحت کنید. بهتر است ماشین عروس خود را از رنتکاری اجاره کنید که به‌صورت با راننده ماشین نیز کرایه می‌دهند. در اجاره ماشین عروس با راننده شما می‌توانید بدون سفته، ودیعه، چک و حتی دیپوزیت نقدی، خودرو اجاره کنید. شما با اجاره ماشین عروس با راننده به‌راحتی و با شرایط آسان ماشین مورد نیازتان را در دست دارید.

تمامی شرایط نام‌برده شده در بالا دغدغه بسیاری افراد متقاضی اجاره خودرو است. در واقع ودیعه بالا، سفته، چک باعث شده تا شرایط را برای بسیاری از اجاره‌کنندگان خودرو سخت کند. برای اینکه به‌راحتی خودرو اجاره کنید حتماً رنت کاری را انتخاب کنید که از شرایط بالا بهره‌مند باشد.


منبع: ایسنا

اجاره ون تشریفاتی

اجاره ون تشریفاتی

اجاره ون تشریفاتی در واقع ون‌های لوکس موجود در بازار کرایه خودرو بوده که اصطلاحاً به آن‌ها ون‌های لوکس تشریفاتی گفته می‌شود.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رنت کنیم، ون تشریفاتی همراه با یک راننده مجرب و آشنا به امور تشریفات کرایه داده می‌شوند.

اجاره ون جزو خدمات مهم شرکت‌های رنتکار است که برای ارائه خدمات تشریفاتی داخل شهر تهران و یا ترانسفر فرودگاهی کاربرد دارد.

اجاره ون تشریفاتی در تهران به دلیل اینکه امور تشریفاتی در این شهر رواج بسیاری دارد، مورد استفاده بسیاری از شرکت‌های بزرگ قرار گرفته است. مهم‌ترین ون موجود در اجاره ون تشریفاتی تویوتا هایس و هیوندای H۳۵۰ بوده که دارای امکانات بسیاری خوبی برای تشریفات می‌باشند.

ون‌های تشریفاتی با شرایط مختلف اجاره داده می‌شوند که در اغلب موارد همراه با راننده‌ای آشنا با امور تشریفات و مسلط به زبان انگلیسی کرایه داده می‌شوند.

اما شرایط و خدمات اجاره ون چیست؟

برای کرایه ون تشریفاتی، شما می‌توانید هم با راننده و هم بدون راننده ون مورد نیازتان را اجاره کنید که هر کدام شرایط مخصوص خود را دارند و برای خدمات مختلف کرایه داده می‌شوند.

کاربرد اجاره ون تشریفاتی

کاربرد اجاره ون تشریفاتی بیشتر برای جابجایی مهمانان مهم شرکت‌های بزرگ و ترانسفر فرودگاهی هست. شرکت‌های بزرگ برای جابه‌جایی مهمانان خود از فرودگاه به شرکت و یا محل اقامت از ون‌های تشریفاتی استفاده می‌کنند. ون‌های تشریفاتی برای گشت‌های داخل شهری و نیز مسافرت‌های گروهی مورداستفاده قرار می‌گیرد.

اجاره ون با راننده

اجاره ون با راننده برای سفرهای خانوادگی و توریستی و از همه مهم‌تر ارائه خدماتی مانند اجاره ون تشریفاتی و اجاره ون لوکس برای جابه‌جایی ویژه میهمانان خارجی و داخلی و مدیران شرکت‌ها موجود هست. درواقع شما می‌توانید با اجاره ون تشریفاتی همراه راننده با ون‌های مدل‌بالا مانند ون هیوندای H ۳۵۰, ون تویوتا هایس هایروف، ون بنز از میهمانان خود استقبال کنید.

در اجاره ون با راننده، مسافران و فرد اجاره‌کننده هیچ مسئولیتی در قبال خسارت خودرو نداشته و تمام مسئولیت‌های ون به عهده خود راننده است. اجاره ون با راننده از روزانه ۵ ساعت تا هر تعداد روزی که شما بخواهید اجاره داده می‌شوند. شرکت‌های رنت خودرو هزینه اجاره ون را به‌صورت روزانه از مشتریان خود دریافت می‌کنند.

هزینه‌های سفرهای چندروزه به‌صورت روزانه حساب می‌شود که بسته به نوع ون، نوع سوخت و تاریخ ساخت ون و ظرفیت مسافر محاسبه می‌شود.

اجاره ون بدون راننده

اجاره ون بدون راننده می‌تواند یک انتخاب ایده‌آل برای افرادی باشد که قصد سفر گروهی دارند. شما با اجاره ون بدون راننده می‌توانید به هر جای از ایران که می‌خواهید سفر کنید. اجاره ون بدون راننده بیشتر در مدل‌های تویوتا هایس و هیوندای H۳۵۰ کاربرد دارد. شرکت‌های اجاره ون برای ضمانت مدارک مختلفی را از متقاضیان خود دریافت می‌کنند که شما باید سعی کنید شرکتی را انتخاب کرده که از شما مدارک آسان‌تری دریافت می‌کنند.

اجاره ون در اختیار برون‌شهری

اجاره ون در اختیار برون‌شهری یکی از خدمات مهم اجاره ون با راننده است که برای سفرهای گروهی در داخل مراکز استان و شهرهای بزرگ توریستی به‌صورت دربستی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. جای خواب و غذای راننده به عهده مسافران بوده که در هم می‌توانند هزینه آن را پرداخت کرده و یا خودشان تأمین کنند. هزینه اجاره ون برون‌شهری به‌صورت کیلومتری و یا به‌صورت در اختیار توافقی محاسبه می‌شود.

قیمت اجاره ون تشریفاتی

قیمت اجاره ون تشریفاتی به‌صورت دربستی و برای چندروزه محاسبه می‌شود که هزینه‌ی آن با توجه به مدت‌زمان و مسافت طی شده متغیر است. هزینه سوخت نیز در اجاره ون تشریفاتی به عهده خود راننده هست.

از کدام شرکت ون تشریفاتی اجاره کنیم؟

اگر برای استقبال از مهمانان خود به دنبال اجاره ون تشریفاتی هستید باید گفت که شرکت‌های زیادی در این زمینه فعالیت می‌کنند که هر کدام خدمات متفاوتی را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. شرکت اجاره خودرو مانند رنت کنیم و یا دیگر شرکت‌های اجاره خودرو در این زمینه فعالیت‌های مهمی را درزمینهٔ تشریفات و تورهای مسافرتی، سفرهای دسته‌جمعی، رفت‌وآمد به فرودگاه و جابجایی دانشجویان دارند که در صورت نیاز به اجاره ون می‌توانید از وب‌سایت آن‌ها بازید کرده و از خدمات آن‌ها استفاده کنید.

برای اجاره ون تشریفاتی حتماً در رابطه با نوع ون، تعداد صندلی‌ها، راننده ون و شرایط آن پرس‌وجو کرده تا با خیال آسوده از مهمانان خود استقبال کنید.


منبع: ایسنا

اجاره ماشین عروس ارزان


اجاره ماشین عروس یک دغدغه مهم برای عروس خانم‌ها و آقا دامادهاست.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سعادت رنت، شاید قبل از اینکه بخواهید برای مراسم خود یک خودرو اجاره کنید سوال‌های زیادی در ذهن شما نقش بسته باشد. این متن به‌عنوان یک راهنمای اجاره ماشین عروس به شما کمک می‌کند که یک خودرو با قیمت مناسب و متناسب با بودجه خود اجاره کنید.

اجاره ماشین عروس
برای اجاره یک ماشین عروس ارزان معیارهای زیادی وجود دارد که می‌توانید با توجه به آن، خودرو مورد نیاز خود را انتخاب کنید. در زیر به نمونه از این موارد اشاره‌ شده است:

نوع خدمات
شرکت‌های رنت خودرو برای مراسم‌های عروسی ماشین‌های خود را به‌صورت اجاره ماشین عروس با راننده و اجاره ماشین عروس بدون راننده در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند.

اجاره ماشین عروس با راننده
در اجاره ماشین عروس با راننده به دلیل اینکه راننده شرکت همراه با خودرو بوده و برای جابه‌جایی عروس و داماد در کنار آن‌ها است هزینه کرایه خودرو ارزان‌تر از اجاره خودرو بدون راننده خواهد بود. به همین دلیل اگر به دنبال اجاره ماشین عروس ارزان هستید می‌توانید برای مراسم خود این گزینه را انتخاب کنید. شرکت‌های رنتکار خودروهای متنوعی را برای اجاره ماشین عروس با راننده در اختیار دارند. با توجه به بررسی‌هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که ماشین‌هایی در رده هیوندای جنسیس جزو ارزان‌ترین‌ها در اجاره ماشین عروس می‌باشند.

اجاره ماشین عروس بدون راننده
بیشتر شرکت‌ها برای اجاره ماشین عروس بدون راننده خودروهای لوکس خود را اجاره نمی‌دهند و تنها در شرایطی که خودرو را همراه با راننده کرایه کنید در اختیارتان قرار می‌دهند. پس اگر می‌خواهید یک خودرو لوکس مانند پورشه و یا مازراتی اجاره کرده و هزینه بالایی پرداخت نکنید حتماً اجاره خودرو با راننده را امتحان کنید.

نوع خودرو
حال بعد از انتخاب نوع خدمات اجاره ماشین عروس نوبت به آن رسیده که خودرو را انتخاب کنید. خب نوع خودرو نیز در قیمت اجاره تأثیر بسزایی دارد.

در اجاره ماشین عروس خودروهای کلاسیک و خودروهای فوق لاکچری نسبت به خودروهای دیگر از قیمت‌های بالاتری برخوردار بوده به همین دلیل اگر به دنبال یک خودرو ارزان هستید از این گزینه‌ها استفاده نکنید.

اجاره ماشین عروس لوکس
خودروهای کلاسیک برای ماشین عروس شامل اجاره انواع بنز، بی ام وی، هیوندای بوده که قیمت اجاره آن‌ها از ۶۰۰.۰۰۰ تومان به بالا می باشد.

اجاره ماشین عروس کلاسیک
اجاره ماشین عروس کلاسیک برای شما یک انتخاب ویژه خواهد بود چراکه یک‌ شبی به‌یادماندنی و نوستالژی را خواهید داشت. بی‌شک قیمت اجاره خودروهای قدیمی بیشتر از اجاره خودروهای لوکس هستند. این دلیل برای این است که خودروهای کلاسیک و قدیمی به دلیل اینکه تعدادشان کم بوده همیشه برای اجاره موجود نمی‌باشند.

معمولاً قیمت‌گذاری خودروها به این صورت است که هر چه خودروها به‌روزتر و با امکانات فول آپشن باشند گران‌تر هستند ولی در مورد خودروهای کلاسیک این‌طور نمی‌باشد با اینکه این خودروها قدیمی و با امکانات خیلی کم‌تر هستند ولی نسبت به خودروهای جدید گران‌تر هستند.

زمان اجاره
زمان اجاره نیز در قیمت اجاره خودرو عروس تأثیر بسزایی دارد. اگر زمان اجاره را در روزهایی که غیر از اعیاد باشد، انتخاب کنید هزینه کمتری برای خودرو پرداخت خواهید کرد.

رنگ خودرو
رنگ‌های روشن نسبت به رنگ‌های تیره از قیمت بالایی برخوردار بوده.

شرکت اجاره دهنده
شرکت‌های زیادی در زمینهٔ کرایه ماشین عروس در ایران وجود دارد که هر کدام قیمت‌های متنوعی را برای خودروهای خود در نظر گرفته‌اند پس حتماً قبل از اجاره به این نکته توجه کرده و قیمت‌های شرکت‌ها رنتکار را با یکدیگر مقایسه کنید.

شرایط اجاره ماشین عروس
هر شرکت اجاره خودرو برای ماشین عروس شرایط مخصوص به خود را دارد. معمولاً این شرکت‌ها، خودرو را برای ۱۵ ساعت در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. خدمات در نظر گرفته‌ شده این شرکت‌ها برای اجاره ماشین عروس در تهران بوده و در صورت خارج شدن از شهر تهران باید هزینه خروجی ماشین را پرداخت کنید. در واقع انتخاب یک تالاری در داخل شهر تهران می‌تواند هزینه اجاره ماشین عروس شما را نیز کاهش دهد.

پیشنهاد ما به شما
اگر به دنبال اجاره ماشین عروس ارزان هستید می‌توان گفت که شرکت‌هایی زیادی در زمینهٔ وجود دارند. برای اینکه بتوانید یک شرکت مطمئن برای اجاره انتخاب کنید حتماً به نکات بالا توجه کنید. سعی کنید که شرکت‌هایی را انتخاب کرده که دارای تخفیف‌های ویژه بوده و خدمات گل‌آرایی ماشین عروس را نیز آنجا می‌دهند. چرا که شرکت‌هایی که علاوه بر خدمات ماشین عروس گل‌آرایی خودرو را نیز انجام می‌دهند به دلیل اینکه خدمات آن‌ها به‌صورت پکیجی بوده تخفیف ویژه‌ای برای پکیج خود در نظر می‌گیرند. یکی از این مراکز شرکت اجاره خودرو رنت کنیم بوده که ما این شرکت را برای اینکه مشتریان از خدمات آن راضی بوده و یک شرکت اجاره دهنده ماشین عروس ارزان‌قیمت است به شما توصیه می‌کنیم. البته قبل از اجاره باید به سایت این شرکت مراجعه کرده و تمام خودروهای موجود و قیمت‌های آن‌ها را مشاهده کرده و بهترین انتخاب برای بهترین شب زندگی خود داشته باشید.


منبع: ایسنا

بررسی خودرو بی ام و x6 برای اجاره خودرو


اجاره خودرو اتومبیل های بی ام و متقاضیان زیادی دارد. بی ام و یکی از شرکت‌های خودروسازی آلمانی است که در سال 1916 در زمینه تولید خودرو شروع به کار کرد و امروزه پس از یک دهه فعالیت به یکی از ابر قدرت‌های جهان در زمینه خودروسازی برای خرید و اجاره خودرو تبدیل شده است. شاید بسیاری از مردم گمان کنند بی ام و اسم اصلی این برند است؛ در حالی که نام اصلی آن بایرشه موتورن ورکه است که کوتاه شده آن بی ام و می‌باشد و بیشتر مردم آن را با نام مختصر شده آن همان بی ام و می‌شناسد.


طراحی لوکس و جوان پسند خودروهای بی ام و باعث شده تا در زمره محبوب ترین اتومبیل‌های جهان قرار بگیرد. خودروهای سواری بی ام و علاوه بر طراحی لوکسی که دارد از ویژگی‌های منحصر به فردی نیز برخوردار می‌باشد. کارخانه خودروسازی بی ام و تا به امروز مدل‌های مختلفی از محصولات خود مانند شاسی بلند، کوپه و اسپرت را به بازار جهانی معرفی کرده است که هر کدام از آنان ویژگی‌های منحصر به فردی برخوردارند و در صنعت اجاره خودرو نیز استفاده می شوند. در این مقاله قصد داریم که به تک تک ویژگی‌های یکی از خودروهای شرکت بی ام و بپردازیم. خودروی X6 یکی از محصولات بی ام و محسوب می‌شود که مزایای متفاوتی نسبت به بعضی دیگر از مدل‌های بی ام و دارد؛ در این مقاله با امکانات و دلایل علاقمندان دنیای اجاره خودرو به این اتومبیل آشنا خواهیم شد.

بررسی خودرو بی ام و x6 برای اجاره خودرو

اجاره خودرو بی ام و X6
خودروی بی ام و X6 در سال 2010 توسط شرکت بی ام و آلمانی طراحی و به سراسر دنیا عرضه شد. طراحان شرکت بی ام و سعی بر این داشتند تا بی ام و X6 را ترکیبی از مدل‌های اسپرت، شاسی بلند و کوپه تولید کنند تا این خودرو ویژگی‌های منحصر به فردی داشته باشد و در نگاه اول بتواند تحسین فعالان دنیای اتومبیل را برانگیزد. خودروی بی ام و ایکس 6 به دلیل ویژگی‌هایی که دارد و همین طور شاسی بلند بودن گزینه مناسبی برای کسانی که می‌خواهد از خدمات اجاره خودرو استفاده کنند باشد؛ چرا که عموما خودروهای شاسی بلند از بدنه مقاومی برخوردارند و برای کسانی که می‌خواهند از اتومبیل به صورت خانوادگی و یا چند نفره استفاده کنند گزینه مناسبی باشد؛ چرا که فضای کافی دارد.

البته لازم به ذکر است در صورت سفر های دسته جمعی و گروهی، به جای اجاره خودرو از خدمات اجاره ون استفاده کنید.

مشخصات فنی بی ام و X6 برای اجاره خودرو
برای کسانی که خودروی بی ام و X6 را برای اجاره خودرو انتخاب کرده اند باید گفت مشخصات فنی و نقاط قوت این خودرو اهمیت زیادی دارد؛ به طور کلی محصولات بی ام و تماما از کیفیت بالایی برخوردارند؛ اما یک یا چند ویژگی و آپشن گوناگون آن‌ها را از یکدیگر متفاوت می‌کند. موتوربی ام و X6، 6 سیلندر و 24 سوپاپه است و حجم آن 2979 سی سی می‌باشد. موتور این خودرو به طور طبیعی تنفس می‌کند و از طریق دو دیفرانسیل نیروی خود را منتقل می‌کند. حداکثر قدرت بی ام و ایکس 6، 306 اسب بخار (میزان کار انجام‌شده در واحد زمان) در 5800 دور در دقیقه است و حداکثر گشتاور یا نیرو آن 400 نیوتن متر 5000 دور در دقیقه است.

*از طرفی گیربکس یکی از قسمت های مهم در خودرو است که وظیفه دارد نیروی تولید شده موتور را به چرخ‌ها انتقال دهد؛ یکی از نقاط قوت خودروی بی ام و ایکس 6، جعبه دنده 8 دنده خودروکار آن است که باعث شده سرعت این خودرو به شدت بالا رود؛ طوری که 240 کیلومتر در ساعت باشد.*

خودروی بی ام و ایکس 6 از نظر موتور توانسته نمره خوبی به خود اختصاص دهد و بسیاری از علاقه مندان محصولات شرکت بی ام و، این مدل را یکی از قوی‌ترین خودروها می‌دانند.

اهمیت مصرف سوخت برای اجاره خودرو
برای اجاره خودرو علاقه بر میزان علاقه مندی به کرایه خودروهای لوکس باید نکاتی را درباره آنان نیز در نظر گرفت. میزان مصرف سوخت، یکی دیگر از نکاتی که در زمینه اجاره خودرو مخصوصا برای افرادی که تمایل دارند مسافرت بین شهری انجام دهند. اگر بخواهیم سراغ میزان مصرف سوخت خودرو محبوب بی ام و ایکس 6 برویم، این خودرو عموما مصرف سوخت قابل قبولی دارد. میزان مصرف سوخت خودروی بی ام و X6 به سه دسته مصرف سوخت داخل شهری، مصرف سوخت خارج از شهر و مصرف سوخت ترکیبی تقسیم می‌شود. این خودرو در داخل شهر به طور معمول 13.2 لیتر در هر صد کیلومتر، در خارج از شهر 8.3 لیتر در هر صد کیلومتر و 10.1 به صورت ترکیبی سوخت مصرف می‌کند. شاید برایتان جالب باشد تا حجم باک خودروی BMWX6 را نیز بدانید؛ حجم باک آن 85 لیتر است و در هر کیلومتر 236 گرم CO2 تولید می‌کند که باعث شده استاندارد آلایندگی یورو 5 را دریافت نماید. خودروی بی ام و ایکس 6 برای علاقه مندان به دنیای محیط زیست و کاهش آلودگی یکی از گزینه‌های مناسب شناخته می‌شود.

بررسی خودرو بی ام و x6 برای اجاره خودرو
طراحی بی ام و X6
شرایط بیرونی و جلوه بی نظیر خودروهای بی ام و همواره یکی از محبوب ترین ماشین‌ها محسوب می‌شوند. بدنه و اتاق داخلی خودروی ایکس 6 طراحی منحصر به فردی دارد. صندلی اتاق داخلی این خودرو با روکش چرم پوشیده شده است و گرمکن داخلی آنان لذت و آرامش خوبی به سرنشینان می‌دهد. به همین دلیل این خودرو گزینه مناسبی برای مشتریان اجاره خودرو با راننده می باشد. از طرفی این خودرو تهویه و فیلتر هوای بسیار مجهزی دارد که زمانی افراد داخل آن می‌نشینند می‌توانند تنفس طبیعی داشته باشند. طراحی داخلی بی ام و طراحی بیرونی آن باعث شده تا تنوع بیشتری نسبت به سایر خودروهای شاسی بلند داشته باشند. تحقیقات نشان داده بیشترین رنگ مورد علاقه برای این خودرو سفید و مشکی است و البته افرادی نیز وجود دارند که از رنگ‌های قرمز و .... این خودرو نیز استفاده می‌کنند.

امکانات بی ام و X6 برای اجاره خودرو
پس از میزان مصرف سوخت، امکانات یک خودرو در کیفیت آن تاثیر زیادی دارد؛ به جرات می‌توان گفت هر خودرویی که امکانات بیشتری داشته باشد؛ رفاه بالاتری برای سرنشینان خود خواهد داشت. خودروهای بی ام و به عنوان اتومبیل‌های شناخته می‌شود که از امکانات خوبی برخوردارند و در لیست لوکس‌ترین خودروها برای اجاره خودرو، امتیاز خوبی به دست می‌آورند. با توجه به نکات گفته شده خودرو بی ام و ایکس 6 مانند سایر خودروهای لوکس آلمانی از امکانات قابل قبولی برخوردار است. امنیت در خودروهای بی ام و تاثیر زیادی در کیفیت آن‌ها دارد. طراحان خودروی بی ام و ایکس 6 برای افزایش ضریب ایمنی خودرو، کیسه‌های هوایی برای سرنیشنان جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده‌ای در دو بخش جلو و عقب کار گذاشته‌ اند که در زمانی که خودرو دچار تصادف و ضربه می‌شود؛ آن‌ها می‌توانند به خوبی از سرنشینان محافظت کنند.

*همچنین خودرو ایکس 6 مکانیسمی دارد که در آن باد چرخ‌ها را به طور مداوم به راننده نشان می‌دهد و در صورتی که باد چرخ‌ها کمتر از میزان مورد نظر آن باشد به راننده هشدار می‌دهد.*

از طرفی سیستم استارت بدون کلید برای افرادی که به خودروهای تمام اتوماتیک علاقه دارند باعث می‌شود تا از رانندگی با این خودرو لذت ببرند. یکی دیگر از ویژگی‌های خودروی BMWX6 برای علاقه مندان، سنسور پارک در جلو و عقب خودرو است. همانطور که می‌دانید یکی از مشکلات اصلی رانندگان پارک خودرو است؛ سیستم سنسور پارک به رانندگان کمک می‌کند تا بتوانند به خوبی خودرو را بدون آسیب در جای مناسب پارک کنند. همچنین آینه‌های برقی و تنظیم خودکار آنان کمک دیگری برای رانندگان این خودروها شناخته می‌شود. از طرفی رانندگی و نشستن بیش از حد باعث بروز مشکلاتی برای کمرد و ستون فقرات افراد می‌شود؛ طراحان خودروی بی ام و ایکس 6 برای این مشکل نیز راه حلی داشتند؛ صندلی‌های منحصر به فرد این مدل از خودروی بی ام و با قابلیت تنظیم جهت به صورت برقی و با گرمایش صندلی، برای نشستن سرنشینان موقعیت بسیار مناسبی را فراهم می‌آورند. روکش‌های چرم صندلی این خودرو باعث می‌شود زمانی که افراد داخل آن قرار می‌گیرند آرامش را احساس کنند.

شرایط اجاره خودرو بی ام و X6
به طور کلی برای کرایه ماشین باید مراحلی را طی کرد. اجاره خودرو بی ام و X6 نیز از این قاعده مستثنی نیست. برای اجاره خودرو و قرارداد رسمی بی ام و ایکس 6 باید چندین نکته را در نظر بگیرید؛ خودروهایی که شرکت‌های رنت اجاره می‌دهند ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد؛ بعضی از شرکت‌های خودروهای لوکس را با راننده اجاره می‌دهند بعضی دیگر خدمات اجاره ماشین با راننده و بدون راننده هر دو را باهم ارائه می‌دهند. برای اجاره خودرو بی ام X6 بهتر است درباره شرکتی که می‌خواهید از خدمات آن استفاده کرده پرس و جو کنید و سپس مطابق با شرایط آنان اقدام نمایید. از طرفی از آن‌جایی که خودروهای لوکس، قطعات و لوازم یدکی آنان از هزینه بالایی برخوردارند؛ بهتر است اجاره خودرو و شرایط بیمه را نیز در نظر بگیرید.

لوکس‌ترین خودرو ها برای اجاره ماشین ( پارت اول)


اجاره ماشین با این که در دسته خدمات همگانی قرار دارد، اما ممکن است شما از آن دسته از افرادی باشید که علاقه زیادی به اجاره ماشین لوکس دارید. این مقاله می‌تواند به شما اطلاعات مفیدی درباره لوکس‌ترین و محبوب‌ترین خودروها برای اجاره ‌دهد. از طرفی اگر به دنیای خودرو علاقه مند هستید این مقاله نیز نکات زیادی درباره بهترین ماشین‌های روز جهان برای شما خواهد داشت پس با ما همراه باشید. ( این قسمت درباره محبوب ترین خودروهای بنز برای اجاره خودرو اطلاعات کاملی داده می‌شود)

لوکس‌ترین خودرو ها برای اجاره ماشین (پارت اول)


)BENZ CLS 550اجاره ماشین بنز سی ال سی 550 (
شرکت‌های خودروسازی آلمانی همواره یکی از بهترین‌های دنیای خودرو در سراسر جهان محسوب می‌شوند. شرکت خودروسازی بنز، بی ام و و پورشه از محبوب ترین کارخانجات خودروسازی هستند که محصولات آن‌ها از کیفیت، طراحی زیبایی بدنه و استحکام بالایی برخوردارند. شرکت خودروسازی بنز در سال 1926 میلادی در اشتوتگارت آلمان تاسیس شد و تا به امروز محصولات لوکس و گران قیمت زیادی به سراسر جهان صادر کرده است. خودروهای بنز یکی از محبوب‌ترین اتومبیل‌ها در بازار خودروهای تشریفاتی ایران به‌شمار می‌روند. بنز سی ال سی 550 یکی از محصولات شرکت خودروسازی بنز است؛ این خودرو در سال 2010 به بازار جهانی عرضه شد؛ ویژگی‌های منحصر به فرد این خودرو باعث شد که آن را بدعتی جدید در طراحی شرکت مرسدس بنز قلمداد کنند. موتور این خودرو هشت سیلندر و سی‌دو سوپاپه است و حجم موتور این خودرو مرسدس بنز 4662 سی سی را در بر می‌گیرد. میزان انتقال قدرت این خودرو باعث شد که شرکت بنز این محصول خود را جزء بهترین‌های خود معرفی کند. حداکثر قدرت بنز 408 اسب بخار در 5000 دور در دقیقه است و جعبه دنده آن شامل 7 دنده خودروکار می‌باشد.

تجهیزات و امکانات بنز سی ال سی 550
برای علاقه مندان اجاره ون و دنیای ماشین پس از مشخصات فنی، تجهیزات و امکانات یک ماشین مخصوصا بنز از اهمیت بالایی برخوردار است. بنز یکی از خودروهایی است که امکانات منحصر به فرد آن می‌تواند به سرنشینان این خودرو احساس آرامش قابل توجه‌ای را القا کند. اگر از آن دسته از افرادی هستید که همواره درباره شیب‌های ناجور بعضی از خیابان‌ها ناراضی هستید؛ بنز سی ال سی 550 پیشنهاد مناسبی برای شما می‌باشد. سیستم کمکی تعبیه شده در این خودرو باعث می‌شود تا رانندگان بتوانند به خوبی اتومبیل را در خیابان‌هایی با شیب تند و سربالایی به خوبی کنترل کنند. همچنین سیستم تشخیص خودکار سرعت مجاز و تنظیم سرعت خودرو متناسب با آن یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل از خودرو مرسدس بنز است که باعث شده بسیاری از افراد برای اجاره ماشین، بنز سی ال سی 550 را جزء اولین گزینه‌های خود انتخاب کنند.

دیگر امکانات بنز سی ال سی 550
همانطور که می‌دانید محصولات شرکت خودروسازی بنز با توجه به نوع، مدل و سال ساخت‌شان ویژگی و امکانات بی‌شماری دارند که دیگر تجیهزات و امکانات بنز سی ال سی 550 عبارتند از:

سیستم تنظیم خودکار فاصله با ماشین‌های جلویی و عقبی
تنظیم خودکار صداهای بلندگوها متناسب با سرعت خودرو
بلوتوث، 8 اسپیکر و قابلیت پخش آهنگ به صورت CD و DVD
قابلیت نشان دادن تصویر سه بعدی خودرو
نمایش اطلاعات خودرو با استفاده از تکنولوژی IPS
گرمگن و تهویه مطبوع صندلی‌ها
سیستم تهویه مطبوع خودکار
تنظیم صندلی راننده و سرنشین جول به صورت چهار حالت مختلف و اتومات
سیستم استارت زدن خودرو بدون کلید
سیستم کمکی دید در شب به خصوص تشخیص جاده در شب و مه بودن هوا
سیستم پارک خودکار
قابلیت هشدار به راننده در حالت خواب آلودگی
سیستم اتومات روشن و خاموش شدن در ترافیک
قابلیت استفاده از چندیدن رنگ و سه نوع چرم مختلف برای طراحی داخل اتاق خودرو
لوکس‌ترین ماشین‌ها برای اجاره خودرو ( پارت اول)
اجاره ماشین با بنز S500
با توجه به اهمیت و ضرورت اجاره خودرو در دنیای امروز، بنز S500 دومین خودرویی است که می‌توان به عنوان گزینه مناسب برای اجاره ماشین به منظور مسافرت‌های شهری، بین شهری و تشریفات در نظر گرفت. خودرو بنز اس 500 از نظر حجم موتور مانند خودرو بنز سی ال سی 550، 8 سیلندر و 32 سوپاپه است؛ اما حداکثر قدرت آن 445 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه می‌باشد. این خودرو مجهز به 7 جعبه دنده خودکار است و شتاب آن بین 0 تا 100، 4.8 ثانیه می‌باشد. به طور کلی تمام ویژگی‌هایی که بنز S500 دارد برای علاقه مندان دنیای اجاره ماشین، فراتر از حد انتظار می‌باشد. به جرات می‌توان گفت کسانی که از خدمات اجاره خودرو بهره می‌گیرند و طرفدار حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی هستند؛ خودرو مرسدس بنز S500 را جزء اولویت‌های اصلی خود قرار می‌دهند؛ چرا که این خودرو دارای استاندارد آلایندگی یورو 6 می‌باشد.

سایر ویژگی‌های بنز S500 برای اجاره ماشین
اگر می‌خواهید در زمان اجاره ماشین رفاه کاملی داشته باشید؛ بهتر است بنز S500 را فراموش نکنید. چه خودرو را برای انجام کارهای روزانه اجاره کنید و چه برای تشریفات و خوش آمد گویی به مهمانان، این مدل از مرسدس بنز می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برایتان باشد. همچنین عروس و دامادهایی که به دنبال اتومبیلی مناسب برای اجاره ماشین عروس تهران هستند می‌توانند بنز S500 را در اولویت‌های خود در نظر بگیرند. خودروی بنز S500 نسبت به خودروهای که در سال 2014 طراحی و به بازار عرضه شده‌اند، ویژگی‌‌های منحصر به فرد بیشتری دارد که باعث شده تغییر و تحولی در طراحی تمام خودروهای جهان ایجاد کند. بعضی از مزایای رقابتی این خودروی بنز عبارتند از:

قابلیت ذخیره اطلاعات تابلوهای جاده و به اعلام هشدار به راننده در صورت انجام تخلف
قابلیت نشان‌دهنده میزان باد لاستیک‌ها در زمان حرکت خودرو
قابلیت رانندگی تا سرعت 80 کیلومتر بر ساعت در صورت کم بودن میزان باد لاستیک‌ها
سیستم کنترل خودرو در هنگام وزش بادهای شدید
آینه بغل با قابلیت تاشوندگی الکتریکی و خودکار
سنسور باران و شرایط نامناسب آب و هوا
سیستم تهویه مطبوع برای هر چهار سرنشین خودرو
حافظه ذخیره تنظیمات صندلی
دوربین 360 درجه
پکیج پارک شامل یافتن فضایی مناسب برای پارک
سقف پانوراما
وجود یخچال در بین صندلی‌های عقب برای رفاه سرنشینان
گرمکن و سرد صندلی‌های جلو و عقب
کیف اسکی
بنز c200 گزینه مناسب برای اجاره ماشین
همانطور که می‌دانید محصولات شرکت خودروسازی آلمانی مرسدس بنز یکی پس از دیگری از مزایا بالایی برخوردارند که می‌توانند برای هر فردی که می‌خواهد از خدمات اجاره ماشین های تشریفاتی و یا اجاره خودرو با راننده استفاده کند؛ پیشنهاد طلایی باشد. خودروی بنز C200، در سال 2012 طراحی و به بازار خودرو معرفی شد. این خودرو نسبت به دو مدل خودروهای مرسدس بنزی که معرفی شد از قابلیت موتور کمتری برخوردار است. موتور خودروی سی 200، 4 سیلندر و 12 سوپاپه است و 5250 دور در دقیقه می‌تواند184 اسب بخار قدرت داشته باشد. این خودرو شتاب و سرعت خوبی دارد و حداکثر سرعت آن 235 کیلومتر در ساعت است. بنز C200 از ترمز دستی پدالی، ASR و ABS برخوردار بوده و کیسه هوا سرنشینان جلو، کیسه هوای جانبی، پرده‌ای و کیسه هوای زانویی مخصوص راننده از بارزترین ویژگی‌های آن شناخته می‌شود.

امکانات و مزایای رقابتی بنز C200 برای اجاره ماشین
خودروی بنز C200 نسب به مدل‌های پیشین شرکت خودروسازی مرسدس بنز حالت اسپرت‌تری دارد و به طور کلی برای طرفداران اجاره ماشین های اسپرت، نتایج رضایت بخشی داشته است. هر سری و مدل‌های اتومبیل‌های بنز از چند ویژگی‌ منحصر به فرد تشکیل شده اند که برای خودرو بنز C200 عبارتند از:

پکیج کمک به راننده شامل سیستم‌های رادار، نشان دهنده نقطه کود، سیستم کمکی ترمز در مواقع اضطراری
قابلیت سفارشی مانند تغییر حالت رانندگی معمولی به حالت رانندگی اسپرت
قابلیت نمایش علائم جاده به راننده
استاندارد یورو 5
گیربکس خودکار
سنسور باران و شرایط جوی
سنسور حساس به نور
کروز کنترل
دوربین عقب
سیستم تهویه مطبوع برای سرنشینان
چراغ LED عقب و جلو
سقف پانوراما
تنظیم صندلی به صورت اتوماتیک و حافظه تنظیم صندلی
گرمکن صندلی
هزینه اجاره ماشین های لوکس
مسلما تعرفه و میزان اجاره ماشین های لوکس مانند بنز، با دیگر خودرو متفاوت است و به عوامل گوناگونی بستگی دارد. به طور کلی هزینه اجاره خودروهای لوکس به سه دسته اجاره خودرو برای ساعات درون شهری، اجاره خودرو براساس کیلومتر برون شهری و اجاره خودرو به منظور ترانسفر فرودگاهی تقسیم می‌شود که ممکن است شرایط و میزان تعرفه آن برای هر یک از شرکت‌های رنت خودرو متفاوت باشد. از طرفی هزینه کرایه اتومبیل ممکن است با توجه به اجاره ماشین با راننده و بدون راننده نیز تفاوت داشته باشد. برای اطلاعات از قیمت دقیق هر یک از خودروهای مد نظرتان می‌توانید با شرکت رنت خودرو تماس گرفته و یا به آن‌جا مراجعه کنید و درباره شرایط بیمه و اجاره خودرو اطلاعات دقیقی کسب کنید و از خدمات مشاوره‌ای آنان بهره بگیرید.

نکات مهمی که باید در زمان اجاره خودرو در نظر گرفت

اجاره خودرو یکی از خدمات و کارهایی است که افراد زیادی آن را انجام می‌دهند و برای آن ارزش بالایی قائل هستند. امروزه موسسات، شرکت و ارگان‌های زیادی هستند که در زمینه اجاره ماشین فعالیت می‌کنند که هر روز در حال گسترش هستند. بنابراین زمانی که یک فردی می‌خواهد خودرویی را اجاره کند باید از بین شرکت‌های زیادی که در زمینه شروع به کار کرده‌اند و فعالیت می‌کنند بهترین شرکتی را که خدمات اجاره خودرو با کیفیت و با بیمه‌های مناسب ارائه می‌دهند را در نظر بگیرند. به همین دلیل تحقیقات نشان داده بیشتر افراد زمانی که می‌خواهند خودرویی را اجاره کنند؛ مخصوصا افرادی که برای اولین بار از خدمات این شرکت‌ها استفاده می‌نمایند یا تجربه کمی در زمینه رنت خودرو ندارند دچار سردرگمی می‌شوند. به همین دلیل پیشنهاد می‌شود حتی اگر در زمینه اجاره خودرو اطلاعات کافی دارید. پیش از انتخاب شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو، بهتر است نکاتی را در نظر بگیرید تا بتوانید شرکتی مناسب انتخاب نمایید. این نکات به افراد کمک می‌کند تا در زمینه اجاره خودرو مانند یک فرد حرفه‌ایی عمل کنند. برای آشنایی با این نکات با ما همراه شوید.


چگونه می‌توان یک خودرو را اجاره کرد
برای اجاره خودرو باید مراحل مختلفی را طی کرد؛ اما با این وجود قوانین اجاره خودرو ممکن است در شرکت‌های رنت متفاوت باشد. اما به طور کلی مطابق با قوانین شرکت سعادت، مشتریان این شرکت ابتدا باید به صورت حضوری به شرکت مراجعه کرده و پس از انجام مراحل اجاره خودرو، می‌توانند با ارزیابی و صلاح دید کارشناسان شرکت، خودرو را اجاره نمایند. از طرفی این شرکت به رفاه بیشتر مشتریان خدمات دیگری را نیز در نظر گرفته است. مشتریان می‌توانند از طریق تماس تلفنی، ایمیل، واتس آپ و همین‌طور رزرو آنلاین خودرو مورد نظر خود را کرایه کنند و در زمان مشخص شده آن را تحویل بگیرند.

نکات مهمی که باید در زمان اجاره خودرو در نظر گرفت

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو
به عنوان اولین نکته‌ای که باید در زمان اجاره خودرو در نظر بگیرید؛ مدارکی است که باید در زمان اجاره خودرو به عنوان ضمانت به شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو تحویل دهید. معمولا شرکت‌های رنت مدارکی از قبیل چک، اسناد رسمی، گواهینامه و ... به عنوان ضمانت در زمان عقد قرار داد دریافت می‌کنند که تهیه بعضی از این مدارک برای افراد کاری سخت و زمان بر است. از طرفی بعضی دیگر از شرکت‌ها وجود دارند که برای ارائه خدمات اجاره خودرو مدارک کمتر و راحت‌تری دریافت می‌کنند که اگر زمان کافی برای ارائه مدارک و اسناد رسمی به شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو ندارید؛ می‌توانید از خدمات شرکت‌هایی بهره بگیرید که تنها به مدارکی برای محل سکونت، گواهینامه و پرداخت بیعانه برای اجاره خودرو نیاز دارند. به همین دلیل برای کرایه اتومبیل بهتر است ابتدا درباره اجاره خودرو و شرایط بیمه آن اطلاعات کافی و لازم کسب نمایید و با آگاهی قبلی برای کرایه اتومبیل و اجاره ماشین عروس اقدام کنید.

نکات مهمی که باید در زمان اجاره خودرو در نظر گرفت


ارائه فاکتور رسمی برای اجاره ماشین
یکی دیگر از نکاتی که باید در زمان اجاره اتومبیل مد نظر قرار دهید این است که آیا فاکتور رسمی برای کرایه اتومبیل به شما در زمان عقد قرار داد داده می‌شود یا خیر؟ یکی از مسائلی که باید در زمینه اجاره خودرو به منظور تشخیص شرکت‌های ارائه دهنده خدمات قانونی و غیر قانونی، صدور فاکتور معتبر در زمان دریافت نهایی خودرو است. شرکت‌های کرایه اتومبیل معمولا در هنگامی که خودرو را به مشتری تحویل می‌دهند فاکتور معتبر برای آن صادر می‌کنند و در صورتی که شرکت‌هایی که شعبات مختلفی داشته باشند معمولا این کار توسط شرکت و شعبه مرکزی انجام می‌گیرد؛ بنابراین پیش از انتخاب شرکت رنت مورد نظر از کارشناسان و مشاوران این شرکت‌ها درباره ارائه فاکتور رسمی و معتبر پرس و جو نمایید. این نکته را حتما مد نظر قراردهید که فاکتور رسمی و مبالغی که در آن ذکر می‌شود از نظر قانونی اهمیت بالایی دارد و زمانی شما می‌توانید در صورت وجود هر گونه مشکل آن را از نظر قانونی پیگیری کنید که فاکتور رسمی برای اجاره خودرو به همراه داشته باشید.


دپوزیت چه زمانی به مشتری بازگردانده می‌شود
برای اجاره خودرو یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار داده شود این است که دیپوزیت شرکت رنت خودرو چه قدر است و چه زمانی بازگردانده می‌شود. بسیاری از افراد با دیپوزیت و آشنایی کامل ندارند. در زمانی که شما می‌خواهید خودرویی را اجاره کنید؛ شرکت‌های رنت یا ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو مبلغی را به عنوان ودیعه ( ودیعه به مبلغی گفته می‌شود که به عنوان امانت نزد کسی دیگری گذاشته می‌شود) دریافت می‌کنند. این ودیعه متناسب با نوع خودرو، مدل آن و ارزشی که ماشین دارد دریافت می‌گردد. به عنوان مثال ودیعه اجاره خودروهای تشریفاتی و اجاره ماشین عروس تهران معمولا بسیار بیشتر از ارائه خدمات اجاره خودروهای ارزان قیمت است. زمانی که شما ودیعه را پرداخت کرده و خودرو را اجاره می‌نماید؛ پس از اتمام زمان قرارداد خودرو، شرکت رنت آن را به مشتریان باز می‌گردانند. از طرفی برای آگاهی از مبلغ دقیق دیپوزیت خودرو بهتر است با شرکت رنت مورد نظر تماس گرفته و یا حضورا به آن جا مراجعه کرده و اطلاعات دقیقی کسب کنید؛ هر اندازه درباره خدمات کرایه خودرو آگاهی بیشتری داشته باشید در این زمینه موفقیت آمیزتر عمل خواهید کرد.


نحوه ملاقات مسئول تحویل خودرو در فرودگاه
معمولا شرکتی که از آن خدمات اجاره خودرو دریافت کرده‌اید؛ برای کرایه اتومبیل برای ترانسفر فرودگاهی، درباره جزئیات سفر و زمان فرود شما به شهر اطلاعاتی دریافت می‌کنند. این شرکت‌ها معمولا پرسنل و مشاورانی دارند که جزئیات سفر شما را کاملا ثبت و ضبط کرده و سپس مطابق با آن خودرو را در محل مورد نظر به شما تحویل می‌دهند. به عنوان مثال شما از خدمات اجاره ماشین با راننده استفاده می‌کنید؛ فردی از شرکت ارائه دهنده خدمات، اطلاعات زمان نشست فرود هواپیما شما در هر شهری که خدمات را برای آن دریافت کردید؛ ثبت می‌کنند و مطابق با آن با راننده هماهنگ کرده و سپس خودرو را در زمان مد نظر و گفته شده در فرودگاه به شما تحویل می‌دهند. بنابراین درباره این موضوع که بسیاری از افراد درباره آن نگران هستند که پیش از دریافت خدمات با شرکت مورد نظر مشورت کرده و درباره زمان مد نظر خودتان مطئمن شوید و سپس خودرو را اجاره کنید.

بروز نقص فنی در زمان اجاره خودرو
یکی از مشکلاتی که ممکن است در زمان اجاره خودرو برای شما رخ دهد اختلالات و نقص فنی خودرو می‌باشد. نقص فنی ماشین ممکن است بر اثر تصادف، استفاده نامناسب از خودرو و موارد این چینی رخ دهد که معمولا بیشتر این نگرانی‌ها بی مورد است؛ چرا که شرکت‌های رنت برای پیشتبانی خودروهای خود خدمات با کیفیت و خوبی به مشتریان ارائه می‌کنند؛ اما در زمان بروز نقص فنی خودرو چه باید کرد؟ عموما خودروهایی که در شرکت‌های اجاره خودرو به افراد ارائه داده می‌شود؛ معمولا بر اساس مدل جدید و سال می‌باشند؛ اما با این وجود در صورت بروز هر گونه نقص فنی و مشکلات خودرو در اقصی نقاط ایران، شرکت‌ سعادت رنت ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو، معمولا سرویس امداد رسانی رایگان به مشتریان خود دارد و در این زمان‌ها به مشتریان خود در عرض 24 ساعت خدمات امداد رسانی ارائه می‌کند. این خدمات شامل بر طرف کردن مشکلات فنی خودرو و در مرحله آخر تعویض خودرو به صورت رایگان است. از طرفی باید به این نکته باید توجه کرد که زمانی شما به خودرو آسیب برسانید و باعث افت کیفیت و قیمت ماشین شوید؛ باید مطابق با قرارداد و مفادی که در آن ذکر شده و بیمه مد نظر، خسارات آن را به شرکت رنت پرداخت نمایید. اما نکته‌ای که قابل توجه است مشتریان در زمان بروز خسارت فنی با پیشتبانی و همکاری شبانه روزی شرکت‌های رنت همراه خواهند شد.

مشاوره و پشتیبانی در زمان اجاره خودرو
نکته‌ای که هر چند در نگاه اول بسیار مهم به نظر نرسد؛ اما در کیفیت خدمات اجاره خودرو از اهمیت بسزایی برخوردار است؛ مشاوره و پشتیبانی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو است. اگر چه افراد زیادی هستند که در زمینه اجاره خودرو اطلاعات و دانش بالایی دارند؛ اما ممکن است در طول اجاره خودرو با مشکلاتی مواجه شوند و به مشاوره و پشتیبانی نیاز داشته باشند. بنابراین در زمان اجاره خودرو و قرارداد رسمی آن حتما درباره مشاوره و پیشتبانی شرکت رنت مد نظر پرس و جو کنید به خصوص در زمان و فصولی مانند زمستان که معمولا بیشترین آمار مشکلات و تصادفات در این مواقع است؛ مشاوره و پشتیبانی شرکت خودرو اهمیت بسزایی دارد. شرکت‌های رنت خودرو با کیفیت از افراد و پرسنل با تجربه‌ای بهره می‌گیرند تا به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل بتوانند به مشتریان خود درباره مشکلات و مسائلی که ممکن است با آن‌ها مواجه شوند مشاوره دهند و آن‌ها را راهنمایی کنند.

اجاره ماشین بدون نیاز به ضمانت و سند رسمی


اجاره ماشین از جمله خدماتی است که در طول سال توسط افراد بسیاری به منظور و اهداف مختلف استفاده می‌شود. این افراد تقریبا بیش از نیمی از فعالیت‌های خود را با استفاده از خدمات اجاره خودرو انجام می‌دهند و در واقع این کار در زندگی شخصی، اجتماعی و کاری آنان تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد. افرادی هستند که اصرار دارند برای رفت و آمد روزانه خود نیز از خدمات اجاره ماشین استفاده کنند و اتومبیل شخصی خریداری نکنند؛ چرا که خرید و تهیه اتومبیل‌های شخصی با توجه به نوسان بازار و قیمت لوازم یدکی و قطعات مورد مصرفی خودرو و مشکلاتی که خودروهای شخصی به دنبال دارند؛ ترجیح می‌دهند که از خودروهای اجاره‌ای و خدماتی مانند اجاره ماشین بهره بگیرند.


مراحل مورد نیاز برای اجاره ماشین
از آن‌جایی که اجاره خودرو تنها قراردادی موقتی است و در مدت زمانی خاص شما مالک و صاحب خودرو محسوب می‌شوید؛ اما وقتی که قرارداد اجاره خود به اتمام برسد و آن را تمدید نکنید؛ باید خودرو را به شرکت ارائه دهنده خدمات کرایه اتومبیل تحویل دهید؛ برای اجاره ماشین باید مراحل مختلفی را طی کرد تا بتوان خودرویی مناسب اجاره نمود.

اجاره خودرو بدون نیاز به ضمانت و سند رسمی

رزرو خودرو به صورت حضوری یا آنلاین (در صورتی که شرکت اجاره ماشین مورد نظر خدمات رزرو آنلاین برای اجاره خودرو را به مشتریان خود ارائه دهند)، پرداخت ودیعه به شرکت اجاره ماشین، بررسی خودرو، اجاره خودرو با راننده یا بدون راننده، امضای قرار داد رسمی، تحویل مدارک و اسناد رسمی به شرکت اجاره ماشین به عنوان ضمانت از جمله کارهایی است یک نفر باید انجام دهد تا بتواند خودروی مورد نظر خود را اجاره نماید.

اجاره خودرو بدون نیاز به ضمانت و سند رسمی

از طرفی تمامی مراحل ذکر شده به صورت کلی هستند که بیشتر شرکت‌های اجاره ماشین برای ارائه خدمات خود، از آن پیروی می‌کنند؛ در حالی که بعضی از شرکت‌ها با توجه به خودروهایی که اجاره می‌دهند، بیمه‌نامه‌هایی که دارند. هم چنین ممکن است از شرایط دیگری نیز برای اجاره ماشین برخوردار باشند؛ بنابراین برای بررسی بیشتر شرایط اجاره خودرو و بیمه آن در شرکت اجاره ماشین سعادت رنت می توانید به این مقاله مراجعه کنید: اجاره خودرو و شرایط بیمه

اجاره ماشین بدون نیاز به ضمانت، سند و سپردن اصل مدارک شخصی
اجاره ماشین برای افرادی که از خودروهای شخصی استفاده نمی‌کنند و یا شرایط و زمان کافی برای بهره گیری از خدمات رفت و آمد وسایل حمل و نقل عمومی را ندارند، مزایا و فواید زیادی به دنبال دارد.

شما زمانی که خودرو ای را اجاره می‌کنید؛ اتومبیل مانند ماشین شخصی در اختیار شماست و می‌توانید با آن به هر محلی که می‌خواهید در مدت زمانی که خودرو را کرایه کرده‌اید، رفت و آمد کنید و همین طور در مخارجی که باید برای نگهداری خودروهای شخصی هزینه کنید، صرفه جویی نمایید.


یکی از مسائلی که افراد در زمان اجاره ماشین تصور می کنند که با آن مواجه خواهند شد؛ اجاره خودرو همراه با تحویل مدارک رسمی، سند، چک، ضمانت نامه رسمی است. امروزه اسناد رسمی، مدارک اصل شخصی و چک یکی از مهمترین مدارک افراد به خصوص کسانی که کسب و کارهای بزرگ و کوچک دارند که در زندگی شغلی و کاری آنان اهمیت زیادی دارد و هر لحظه ممکن است به آن نیاز داشته باشند و باید از آن‌ها استفاده کنند؛ به همین دلیل با توجه به شرایطی که دارند نمی‌توانند مدارک اصل و اسناد خودرو را به شرکت یا موسسه‌ای به عنوان ضمانت ارائه دهند.

*این در حالی است که شرکت های اجاره ماشین، از مشتریان خود مدارک شخصی مشتریان ار دریافت نمی کنند و حتی در خدماتی چون اجاره ماشین در اختیار خدمات خود را به صورت اجاره خودرو بدون چک به متقاضیان خود ارائه می دهند.*

در این شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین، معمولا مراحل کمتری برای اجاره خودرو وجود دارد و برای رفاه بیشتر مشتریان و کسانی که در خارج از کشور قرار دارند، یا می‌خواهند برای سفر توریستی خودرو اجاره کنند، اصل مدارک شخصی مشتریان را دریافت نمی‌کنند.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو
با توجه به نکات گفته شده بسیاری از افراد ممکن است با بپرسند که این شرکت‌ها با توجه به این که مدارک رسمی، چک بانکی، ضمانت و سند برای ارائه خدمات اجاره ماشین، اجاره اتوبوس و ون دریافت نمی‌کنند؛ چه مدارکی برای کرایه اتومبیل مد نظر قرار می‌دهند؟

شما می توانید با مراجعه به این صفحه اطلاعات مورد نیاز خود در این زمینه را دریافت نمایید: مدارک لازم برای اجاره خودرو

نکات طلایی درباره اجاره ماشین

نکات طلایی درباره اجاره ماشین
اجاره ماشین از جمله خدماتی است که نام آن را این روز ها زیاد می شنویم. پیش از آن‌که مطالب و نکات مفیدی را درباره اجاره ماشین بیان کنیم. بهتر است نگاهی به پیشینه کسب و کارها و دلایل ایجاد کسب و کاری به نام اجاره ماشین یا در اصطلاح رنت بپردازیم. دانستن نکات کلی و جزئی درباره اجاره خودرو و خدمات خاص آن مانند اجاره ماشین با راننده، می‌تواند به شما کمک زیادی کند؛ چرا که هر آدمی ممکن است حداقل یکبار از خدمات اجاره ماشین به منظور های مختلف استفاده کند. از طرفی با توجه به اهمیت این شغل، هر روزه افراد زیادی تمایل دارند درباره شرایط اجاره ماشین و نکاتی درباره آن بدانند.

نکات طلایی درباره اجاره ماشین


چگونگی پیدایش شرکت های اجاره ماشین
با توجه به گسترش شهرها، وضعیت و سبک زندگی مردم، امروزه افراد زیادی از وسایل حمل و نقل به ویژه خودروهای شخصی استفاده می‌کنند؛ طوری که این روزها انجام بعضی از کارها بدون استفاده از وسایل حمل و نقل غیر ممکن و دور از دسترس است. از طرفی همانطور که می‌دانید وسایل نقلیه به دو دوسته حمل و نقل عمومی و شخصی تقسیم می‌شود. استفاده از وسایل نقلیه عمومی مانند اتوبوس، ون، مترو و ... با مشکلات و چالش‌های متعددی همراه است. کمبود زمان، عدم رفاه کامل و انرژی زیاد از جمله مشکلات جابه جایی با وسایل حمل و نقل عمومی شناخته می‌شوند؛ به همین دلیل بسیاری از افراد از استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بیزارند.

از طرفی به کارگیری از ماشین‌های شخصی نیز در تمام زمان‌ها کارآمد نیست. به عنوان مثال زمانی فردی از یک شهر به شهر دیگر سفر می‌کند؛ استفاده از وسایل رفت و آمد مانند هوایپما و قطار از بسیاری لحاظ ، مقرون به صرفه‌تر از جابه جایی با خودروهای شخصی است. به این ترتیب به مرور زمان، شرکت، موسسه یا مجموعه‌های ایجاد شده‌اند که خدمات اجاره ماشین را ارائه می‌دهند. ویژگی بارز این شرکت‌ها این است که در قبال دریافت هزینه‌ای خودرویی مطابق با درخواست مشتریان کرایه می‌دهند و مشتریان وظیفه دارند طبق مفاد قرار داد عمل کرده و در زمان قید شده خودرو را به شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین تحویل داده یا قرارداد خود را تمدید کند.

مزایای اجاره ماشین
تا به این‌‎جا با کلیت اجاره ماشین آشنا شده‌ایم. استفاده از خدمات اجاره خودرو مزایای بی‌شماری به همراه دارد.

امروزه یکی از مهمترین پارامترها و فاکتورها در زندگی افراد که نقش زیادی در زندگی آنان ایفا می‌کنند؛ زمان است؛ طوری که وقتی به زندگی این گونه افراد نگاه می‌کنیم، آن‌ها برای هر لحظه‌شان ارزش زیادی قائل هستند. یکی از فواید و کمکی که شرکت‌های اجاره خودرو به این دست از افراد می‌کند صرفه جویی در زمان و انرژی است.
این افراد در شرایطی مانند سفر، خرابی خودرو خودشان و نیاز به جابه جایی سریع که موقعیت استفاده از خودروهای شخصی خود را ندارند، می توانند از خدمات اجاره ماشین استفاده می‌کنند. از طرفی اجاره ماشین باعث می‌شود تا افراد در برگزاری مراسم‌هایی مانند جشن عروسی، نامزدی، ساخت کلیپ تبلیغاتی، ساخت کلیپ‌های مرتبط با کسب و کار، بتوانند از خودرویی لوکس و مناسب استفاده کنند تا کیفیت و بازدهی کارشان افزایش یابد. همچنین در زمانی که شما خودرویی را اجاره کرده و مبلغ آن را پرداخت می‌کنید؛ در آن زمان شما مالک خودرو هستید و از آن می‌توانید مانند خودرو شخصی استفاده کنید.

نکاتی که باید در زمان اجاره ماشین در نظر بگیرید
هر چند اجاره ماشین در نگاه اول کاری آسان به نظر می‌رسد؛ اما باید برای انجام آن مراحل مختلفی را طی کرده و گام‌هایی را بردارید. همچنین با توجه به نکاتی که گفته شد استفاده از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده اجاره ماشین فواید و مزایای زیادی به همراه دارد؛ اما باید در هنگام اجاره ماشین نکاتی را در نظر گرفت تا بتوان خودروی مناسب اجاره نمود. در این مقاله به مواردی اشاره می‌شود که رعایت آن در زمان اجاره ماشین می‌تواند به شما برای کرایه اتومبیل مناسب‌ با شرایط‌تان کمک فراوانی کند.

1.میزان بودجه جهت اجاره ماشین
یکی از مهم ترین نکاتی که باید در زمینه اجاره ماشین در نظر بگیرید این است که میزان هزینه و بودجه خود مخصوصا برای اجاره ماشین عروس تهران را در نظر بگیرید تا در زمان اجاره خودرو و دیعه نقدی بتواند خودروی مناسب خود را انتخاب کنید. چندین نکته باید در رابطه با هزینه خودرو و زمان اجاره ماشین در نظر گرفته شود. ابتدا خودرویی که می‌‎خواهید اجاره کنید از نظر ارزش و قطعات فنی آن را بررسی کنید و همین‌طور متن قرار داد رسمی را به خوبی مطالعه کنید تا کاملا بدانید قرار است چه خودرویی را با چه شرایطی اجاره کنید.

نکات طلایی درباره اجاره ماشین

از طرفی بسیاری افراد ممکن است با این سوال مواجه شوند که آیا باید در زمان اجاره خودرو کلیه هزینه آن را بپردازیم یا خیر؟ در بسیاری از موارد این مورد بستگی به شرایط شرکت رنت یا ارائه دهنده اجاره ماشین است. در بعضی از شرکت‌ها زمانی که شما می‌خواهید خودرویی را اجاره کنید باید تمام مبلغ را همان ابتدا پرداخت کنید؛ در حالی برای اخذ خدمات اجاره ماشین از بعضی دیگر از شرکت‌ها می‌توانید مبلغی را در ابتدای قرارداد پرداخت کرده و الباقی آن را پس از اتمام قرارداد و در زمان تحویل خودرو کامل پرداخت نمایید. از طرفی در زمان تحویل خودرو کارشناسان این گونه شرکت‌ها، خودروهای تحویل داده شده را کاملا از نظر فنی و بدنه بررسی می‌کنند.

2.مدل خودرو برای اجاره ماشین
مدل خودرو یکی از مهمترین نکاتی است که باید در زمینه کرایه اتومبیل در نظر بگیرید. تعرفه اجاره ماشین با توجه به مدل ماشینی که قرار است کرایه کنید؛ متفاوت می‌باشد. همچنین یکی دیگر از نکاتی که باید در نظر داشته باشید؛ مسئولیت خودرو زمانی که طبق قرارداد در اختیار شماست؛ بر عهده تان می‌باشد و اگر به خودرو آسیبی برسد باید طبق مفاد قراردی که با شرکت اجاره ماشین از قبل مشخص نموده‌اید خسارت آن را پرداخت کنید. از طرفی لازم به ذکر است که مواردی که در قرارداد اجاره ماشین باید شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره خودرو و فرد اجاره کننده انجام دهند متفاوت باشد و خسارت و مفاد قرار داد با توجه به نوع خودرو فرش داشته باشد. به عنوان مثال برای اجاره خودرو ارزان در تهران؛ در وصورت وقوع هر گونه آسیب یا خسارتی، مبلغی که باید پرداخت شود بسیار کمتر است خسارت یک خودرو لوکس مانند بنز و بی ام و است. به همین منظور در زمان اجاره ماشین، حتما مدل آن را در نظر داشته باشید.

نکات طلایی درباره اجاره ماشین

3.بررسی خودرو پیش از اجاره ماشین
یکی دیگر از نکاتی که هر چند جزئی به نظر می‌رسد اما در کیفیت اجاره ماشین اهمیت بسزایی دارد؛ بررسی اتومبیل پیش از دریافت نهایی از شرکت ارائه دهنده اجاره ماشین است. تحقیقات نشان داده بسیاری از مشکلاتی که افراد در اجاره خودرو و تحویل و عودت ماشین با آن برخورد می‌کنند؛ ناشی از عدم بررسی کامل خودرو از لحاظ مشکلات فنی و سلامت آن است. بنابراین پیش از تحویل نهایی خودرو آن را بررسی کنید و اگر تخصص و مهارت کافی در این زمینه را ندارید می‌توانید از افرادی که در زمینه خودرو و اجاره آن تجربه کافی دارند کمک بگیرید. البته معمولا شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین از کارشناسان و افرادی بهره می‌گیرند تا بتوانند در زمینه ارائه خدمات به مشتریان به آن‌ها مشاوره داده و راهنمایی‌شان کنند.

4.سابقه شرکت اجاره ماشین
زمانی که تصمیم دارید در جنبه‌های مختلف مانند اجاره خودرو در اختیار، استقبال از مهمانان یا انجام کارهای شخصی خودرویی را اجاره کنید یکی از معیار و فاکتورهایی که باید جزء کارهای اصلی‌تان در این زمینه در نظر داشته باشید و به آن توجه نمایید؛ سابقه شرکت ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین است. تجربه نشان داده است از آن‌جایی که تجربه در کیفیت هر کسب و کاری تاثیر پر رنگی و حساسی دارد؛ بهتر است از خدمات شرکت‌های رنتی استفاده کنید که تجربه بالایی در زمینه اجاره خودرو دارند؛ برای پیدا کردن و یافتن شرکت‌های باسابقه می‌توانید از اطرافیان و افرادی که در این زمینه تجربه دارند یا از خدمات شرکت‌های ارائه دهنده اجاره ماشین استفاده می‌کنند کمک بگیرید.

از طرفی با توجه به گسترش ابزارهای دیجیتال، یکی از راهکارهایی که می‌تواند به شما در این زمینه کمک چندانی کند و باعث شود در زمان و انرژی تان صرفه جویی کرده و در کنار آن نیز خودرویی با کیفیت اجاره کنید؛ سرچ و جست و جو در موتورهای جست و جو و اینترنت است. بررسی نمونه کار و وب‌سایت‌ شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اجاره ماشین به شما در تصمیم گیری کمک شایانی می‌نماید.

چگونه خودرویی مناسب اجاره کنیم؟

چگونه خودرویی مناسب اجاره کنیم؟
اجاره خودرو واژه‌ایست که ممکن است امروزه آن را زیاد شنیده باشید. بسیاری از افراد اجاره خودرو فرآیندی می‌دانند که در قبال پرداخت مبلغی می‌توانند خودرویی را به مدت زمان معلومی اجاره ماشین کنند؛ اما هر چند این مفهوم به صورت کلی درست به نظر می‌رسد؛ اما اجاره ماشین مراحل مختلفی دارد که رعایت کردن هریک از آن‌ها می‌تواند کمک زیادی به شما برای کرایه ماشین مناسب‌تان کمک زیادی کند. برای اجاره ماشین با راننده مناسب بهتر است نکاتی زیادی را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید پیش از کرایه ماشین از شرکت و افرادی که در این زمینه مهارت و تجربه بالایی دارند کمک بگیرید؛ اما به طور کلی نکاتی که در این مقاله عنوان می‌شوند می‌توانند به شما در زمینه کرایه ماشین کمک چشمگیری کند.



زمانی که تصمیم به اجاره خودرو گرفتید به چند نکته مهم توجه کنید :
1- چند روز به خودرو نیاز دارید
2- چه مسافتی می خواهید با خودرو بروید
3- چند نفر هستید
4- از چه نوع جاده و مسیرهایی عبور می کنید
5- در چه فصلی تصمیم به اجاره خودرو دارید
برای جواب به این سوالات با ما در ادامه این مقاله همراه باشید
چگونه خودرویی مناسب اجاره کنیم؟

اجاره خودرو هدفمند
به عنوان مثال زمانی شما می‌خواهید برای انجام کار یا فعالیتی، خودرویی را اجاره کنید در این زمان، ممکن است نوع و مدل ماشین برای شما اهمیت زیادی نداشته باشد؛ یعنی در این مواقع مد نظر افرادی که خودرو اجاره می‌کنند؛ بیشتر صرفه جویی در زمان و انرژی است؛ چرا که استفاده از وسایل نقلیه عمومی زمان زیادی از این افراد می‌گیرد و کسانی که زمان برای‌ شان اهمیت بالایی دارد و نقش تعیین‌ کننده‌ای در اهداف و موفقیت برنامه‌ی‌شان می‌گذارد؛ از خدمات موسسات یا مجموعه‌های ارائه دهنده کرایه ماشین که در اصلاح به آن‌ها رنت می‌گویند استفاده می‌کنند. این گونه افراد در این مواقع به خصوص از خدمات به عنوان مثال اجاره خودرو 206 استفاده می‌کنند به جای این‌که یک ماشین لوکس کرایه کنند؛ چرا که هدف تسریع انجام امور است نه کارهای تشریفاتی.

شما می توانید در این مقاله درباره اجاره خودرو 206 اطلاعات بیشتری کسب کنید: پنج نکته برای اجاره خودرو پژو 206

بنابراین اگر می‌خواهید خودرو یا هر ماشینی را برای سرعت بخشی در کارهایتان کرایه کنید؛ بهتر است از خودروهایی مناسب با هدفتان بهره بگیرید و چناچه درباره خودرو، قیمت و شرایط اجاره آن‌ها اطلاعات و دانش کافی ندارید می‌توانید از خدمات مشاوره شرکت و مجموعه‌های رنت یا همان اجاره خودرو استفاده کنید. این گونه شرکت‌ها معمولا بخشی از خدمات خود را به ارائه مشاوره به مشتریان خود اختصاص می‌دهند.

کرایه ماشین برای تشریفات و استقبال
در پاراگراف قبلی توضیح داده شد که برای اجاره خودرو مناسب، بهتر است هدفتان از کرایه ماشین به عنوان مثال اجاره خودرو 206 را در نظر بگیرید تا بتوانید در زمان و انرژی خود صرفه جویی نمایید؛ اما در زمانی ممکن است افراد برای خودشان یا به صورت شخصی خودرو کرایه نکنند؛ به عنوان مثال شرکت، ارگان و یا هر مجموعه دیگری مهمان داخلی یا خارجی داشته باشد و می‌خواهد برای استقبال یا همان خوش‌آمد گویی مهمانان خود ماشین کرایه کند؛ بهتر است از خدمات کرایه خودرو لوکس استفاده کنند؛ چرا که در این موقعیت‌ها هدف اصلی احترام به مهمانان و رفاه آنان مد نظر قرار داد. بسیاری از شرکت‌ها و موسسات رنت ماشین، خدمات اجاره خودرو بدون چک را ارائه می‌دهند که بهره‌گیری از خدمات آن‌ها کمک زیادی به شرکت‌های مختلف می‌کند. همچنین برای حفظ کلاس کاری می‌توانید از خدمات اجاره خودرو در اختیار یا بدون راننده نیز استفاده کنند؛ در غیر این صورت می‌توانند از شرکت کرایه خودرو درباره راهنمای انتخاب خودرو مناسب کمک بگیرند. در این شرکت‌ها افرادی وجود دارند که به مشتریان درباره نحوه اجاره خودرو، انتخاب خودرو و اهمیت و ضرورت اجاره خودرو در دنیای امروز مشاوره ارائه می‌دهند.

اجاره خودرو برای ماشین عروس
شب عروسی یکی از مهمترین رخدادها برای بسیاری از زوجین است. افراد در این روز مهمانانی دعوت می‌کنند و با رزرو تالار پذیرایی به جشن و مهمانی می‌پردازند. در روز عروسی ثبت خاطرات اهمیت زیادی دارد؛ عروس و داماد تمایل دارند از روز عروسی‌شان خاطرات، فیلم و عکس داشته باشند تا بتوانند در آینده بازهم خاطرات روز عروسی را مرور کنند؛ به همین دلیل از خدمات آتلیه عکاسی برای فیلمبرداری و عکسبرداری استفاده می‌کنند. آتلیه‌های عکاسی برای بهتر شدن کیفیت و باکلاس بودن فیلم و عکس روز عروسی از عروس و داماد درخواست می‌کند تا ماشین لوکس و مناسبی برای یک شب اجاره کنند. اجاره ماشین عروس تهران می‌تواند در روحیه و خاطرات عروس و داماد تاثیر زیادی داشته باشد و همین‌طور به کیفیت فیلم و عکس کمک زیادی کند. یکی از بخش‌های شرکت‌های رنت یا اجاره خودرو، ارائه خدمات کرایه ماشین عروس است. این شرکت‌ها به طور تخصصی از کارشناسان با تجربه‌ای بهره می‌گیرد که بتوانند بهترین راهکارهای اجاره ماشین عروس را به زوجین ارائه کنند. عروس و دامادها برای آشنایی با محبوب‌ ترین خودروها در بازار اجاره خودرو می‌توانند از کمک و مشاوره این افراد بهره بگیرند. همچنین عروس و داماد پیش از اجاره خودرو بهتر است، میزان هزینه و بودجه‌ای که می‌خواهند برای اجاره ماشین عروس هزینه کنند را در نظر بگیرند و متناسب با مبلغی که می‌خواهند بپردازند خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنند؛ آن‌ها اگر می‌خواهند در این زمینه از نظر مالی صرفه جویی کنند می‌توانند از خدمات اجاره خودرو ارزان استفاده نمایند. از طرفی زوجین می‌توانند با هزینه مبالغ بالا خودروهای لوکس مانند بنز، بی ام و و پورشه را نیز برای شب عروسی و ماشین عروسی کرایه کنند.

ترانسفر فرودگاهی یکی از دلایل اصلی کرایه خودرو
با شنیدن کلمه فرودگاه به یاد مسافرت و سفرهای داخلی و خارجی می‌افتید؛ در زمان انجام یک سفر چند پارامتر مختلف در کیفیت سفر نقش ویژه و حیاتی دارند که یکی از آن‌ها زمان رسیدن به فرودگاه است. طبق تحقیقاتی که انجام می‌شود یکی از دلایل رایج و شایعی که افراد از سفرهای خود یا به اصطلاح از پرواز جا می‌مانند؛ دیر رسیدن به فرودگاه است. سر موقع رسیدن به فروشگاه در بعضی از سفرها مخصوص سفرهای کاری که زمان اهمیت بسیاری، مهم است؛ چرا که ممکن است فردی که به سفر کاری می‌رود با دیر رسیدن به فرودگاه، در کار و شغل او اختلال ایجاد می‌شود. همچنین از دست دادن پرواز یکی از مشکلاتی است که عواقبتی مانند پرداخت هزینه اضافی و انرژی و زمان زیاد به دنبال دارد. با توجه به نکات گفته شده یکی از خدماتی که مسافران برای رفتن به هتل از فرودگاه، یا رفتن از مکان مبدا به فرودگاه، رنت یا همان اجاره ماشین در اختیار است. شرکت‌های رنت یا اجاره خودرو در زمینه اجاره خودرو در فرودگاه نیز فعالیت می‌کنند. این شرکت‌ها متناسب با سلیقه و انتخاب مشتریان خودروهای مناسبی اجاره می‌دهند تا مسافران و افراد بتوانند از زمان خود به درستی استفاده کنند. بیشتر خدمات کرایه خودرو یا همان ترانسفر فرودگاهی معمولا همراه با راننده ارائه می‌گردد؛ رانندگانی که مسئولیت حمل و نقل مسافران و دیگر افراد را بر عهده دارند؛ دانش و تخصص کافی در زمینه رانندگی دارند. همچنین بسیاری از آن‌ها برای حمل و نقل مسافران خارجی به یک زبان خارجی مانند انگلیسی تسلط دارند. به همین دلیل اگر می‌خواهید به سفر داخلی یا خارجی بروید و زمان رسیدن به فرودگاه و جابه جایی داخل شهر برایتان اهمیت دارد می‌توانید از این نوع خدمات شرکت‌ سعادت رنت بهره بگیرید.

مسئولیت اجاره خودرو
یکی از نکاتی که باید پیش یا پس از اجاره خودرو در نظر بگیرید که اهمیت زیادی نیز دارد این است که زمانی که شما خودرویی کرایه می‌کنید؛ با توجه به نوع خودرو، بیمه و تعهدی که در زمان عقد قرارداد اجاره خودرو ذکر شده است؛ شما مسئولیت‌هایی نیز بر عهده دارید. زمانی که خودرو در اختیار شماست و باید از خودرو مخصوصا اجاره خودرو بدون راننده به خوبی از ماشین یا اتومبیل کرایه‌ای مراقبت کنید و در صورت هر گونه وارد کردن خسارت به خودرو باید با توجه به بیمه شرکت ارائه دهنده خودرو، خسارات خود را جبران کنید. هر چند کرایه خودرو به افرادی کمک‌ چشمگیری در جنبه‌های مختلفی می‌کند؛ اما مسئولیت‌هایی نیز به همراه دارد؛ اما به طور کلی معمولا بیشتر افراد در مدت زمان اجاره خودرو با مشکلاتی برخورد نمی‌کنند اما با این حال باید در این زمان نکات فنی و ایمنی خودرو رعایت شود.

رزرو آنلاین اجاره خودرو
با توجه به نکاتی گفته شد؛ بیشتر افراد گمان می‌کنند که برای اجاره خودرو باید حضوری به شرکت رنت مراجعه کنند و عقد قرار داد را انجام داده و خودرو را تحویل بگیرند؛ در صورتی که امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و آسان شدن تمام کارها، رنت خودرو نیز از قافله عقب نمانده است. امروزه بسیاری از افراد خدمات کرایه ماشین از مرکز اجاره خودرو را به صورت آنلاین و اینترنتی انجام می‌دهند. رزرو خودرو به صورت آنلاین می‌تواند کمک زیادی به افراد جهت صرفه جویی در زمان و انرژی و همین‌طور کاهش آلودگی محیط زیست و ترافیک‌های شهری کند. برای رزرو خودرو به صورت آنلاین تنها کافیست به سایت شرکت مورد نظر مراجعه کرده و مراحل ثبت خدمات اجاره خودرو اعم از وارد کردن مشخصات، درخواست خودروی مورد نظر، زمان مناسب و پرداخت درصدی از مبلغ را انجام دهید.
12345
last